Informačný systém pre špedíciu
Informačný systém NEWSPED je univerzálny pracovný nástroj pre špeditéra, poskytujúci plnú technickú podporu činností spojených s organizáciou a riadením celého prepravného procesu od prijatia prvotnej požiadavky na prepravu až po vystavenie odberateľskej faktúry, kontrolu došlých dodávateľských faktúr a ekonomické vyhodnotenie realizovaných prepráv.
ZÁKLADNÁ CHARAKTERISTIKA
- pokrytie rozhodujúcej technológie práce špeditéra
- individuálna možnosť nastavenia systému podľa potrieb zákazníka
- nezávislosť na spôsobu dopravy
- systém zohľadňuje organizačnú štruktúru zákazníka s možnosťou obmedzenia prístupu k dátam
- viacjazyčná podpora (CZ, SK, EN, DE, RU, PL, HU, RO, IT, SL) s možnosťou ľahkého rozšírenia
- podpora elektronickej výmeny dát s inými systémami
- využitie i v expedičných útvaroch obchodných a výrobných firiem
KĽÚČOVÉ FUNKCIE
- evidencia obchodných partnerov a ďalších podporných číselníkov
- evidencia dopytu
- tvorba cenníkov a evidencia cien, väzba na elektronické tarify, elektronická výmena cenníkov
- kalkulácia cenových ponúk vrátane tvorby kalkulačných listov
- evidencia prepravy
- vystavenie odberateľských faktúr
- vrátane automatickej fakturácie obchodného prípadu
- vystavenie došlých faktúr a ich kontrola s predpokladanými nákladmi
- import elektronických faktúr od dodávateľa (podpora formátu z
ČD Cargo, EDI fakturácie zo ZSSK Cargo, DB Schenker, apod.) - elektronická výmena dát s ekonomickými a inými informačnými systémami
- tvorba PDF dokumentov s elektronickým podpisom a ich odoslanie emailom
- vyhodnocovanie obchodných prípadov
- kontrola obchodných partnerov, kredit management
- zjednodušený cestný modul pre rýchlu evidenciu a spracovanie cestných prepráv
- modul pre hospodárenie s vozňami, cestnými vozidlami a kontajnermi – kartotéka, nájom, následný prenájom, kalkulácia cien, evidencia a plánovanie revízií a opráv s priamou väzbou na špedíciu
- dátový sklad pre potreby controllingu, riadenia a strategického
rozhodovania managementu
HLAVNÉ PRÍNOSY
- komplexné spracovanie obchodného prípadu
- efektívne vystavovanie faktúr prispôsobené činnosti špeditéra
- rýchla kontrola dodávateľských faktúr s predpokladanými nákladmi
- množstvo prehľadov pre vyhodnotenie prevádzkových dát
- silné nástroje pre ekonomické vyhodnotenie obchodných prípadov (prehľady, dátový sklad)
- elektronická výmena dát s inými systémami
- elektronická komunikácia s partnermi
VYBRANÉ REFERENCIE
ALZA Cargo Sp. z o.o., BUDAMAR LOGISTICS, a.s., Carbo-Sped Sp. z o.o., CZ Logistics, s.r.o., Express Group a.s., FORWARDIS GmbH, Rail Cargo Logistics – Czech Republic s.r.o., INVESTEX GROUPS, a.s., NH-TRANS, SE, ORBI Trans, s.r.o., Ostravská dopravní společnost, a.s., RENTRANS International Spedition Sp. z o.o., SPED TRANS Polska Sp. z o.o., ŠPED-TRANS Hungária Kft., ŠPED-TRANS Levice, a.s., UNICOM TRANZIT S.A., WOOD & PAPER a.s.