NEWSPED

 Informačný systém pre špedíciu

Informačný systém NEWSPED je univerzálny pracovný nástroj pre špeditéra, poskytujúci plnú technickú podporu činností spojených s organizáciou a riadením celého prepravného procesu od prijatia prvotnej požiadavky na prepravu až po vystavenie odberateľskej faktúry, kontrolu došlých dodávateľských faktúr a ekonomické vyhodnotenie realizovaných prepráv.

 

ZÁKLADNÁ CHARAKTERISTIKA

  • pokrytie rozhodujúcej technológie práce špeditéra
  • individuálna možnosť nastavenia systému podľa potrieb zákazníka
  • nezávislosť na spôsobu dopravy
  • systém zohľadňuje organizačnú štruktúru zákazníka s možnosťou obmedzenia prístupu k dátam
  • viacjazyčná podpora (CZ, SK, EN, DE, RU, PL, HU, RO, IT, SL) s možnosťou ľahkého rozšírenia
  • podpora elektronickej výmeny dát s inými systémami
  • využitie i v expedičných útvaroch obchodných a výrobných firiem

 

KĽÚČOVÉ FUNKCIE

  • evidencia obchodných partnerov a ďalších podporných číselníkov
  • evidencia dopytu
  • tvorba cenníkov a evidencia cien, väzba na elektronické tarify, elektronická výmena cenníkov
  • kalkulácia cenových ponúk vrátane tvorby kalkulačných listov
  • evidencia prepravy
  • vystavenie odberateľských faktúr
  • vrátane automatickej fakturácie obchodného prípadu
  • vystavenie došlých faktúr a ich kontrola s predpokladanými nákladmi
  • import elektronických faktúr od dodávateľa (podpora formátu z
    ČD Cargo, EDI fakturácie zo ZSSK Cargo, DB Schenker, apod.)
  • elektronická výmena dát s ekonomickými a inými informačnými systémami
  • tvorba PDF dokumentov s elektronickým podpisom a ich odoslanie emailom
  • vyhodnocovanie obchodných prípadov
  • kontrola obchodných partnerov, kredit management
  • zjednodušený cestný modul pre rýchlu evidenciu a spracovanie cestných prepráv
  • modul pre hospodárenie s vozňami, cestnými vozidlami a kontajnermi – kartotéka, nájom, následný prenájom, kalkulácia cien, evidencia a plánovanie revízií a opráv s priamou väzbou na špedíciu
  • dátový sklad pre potreby controllingu, riadenia a strategického
    rozhodovania managementu

 

HLAVNÉ PRÍNOSY

  • komplexné spracovanie obchodného prípadu
  • efektívne vystavovanie faktúr prispôsobené činnosti špeditéra
  • rýchla kontrola dodávateľských faktúr s predpokladanými nákladmi
  • množstvo prehľadov pre vyhodnotenie prevádzkových dát
  • silné nástroje pre ekonomické vyhodnotenie obchodných prípadov (prehľady, dátový sklad)
  • elektronická výmena dát s inými systémami
  • elektronická komunikácia s partnermi

 

VYBRANÉ REFERENCIE

ALZA Cargo Sp. z o.o., BUDAMAR LOGISTICS, a.s., Carbo-Sped Sp. z o.o., CZ Logistics, s.r.o., Express Group a.s., FORWARDIS GmbH, Rail Cargo Logistics – Czech Republic s.r.o., INVESTEX GROUPS, a.s., NH-TRANS, SE, ORBI Trans, s.r.o., Ostravská dopravní společnost, a.s., RENTRANS International Spedition Sp. z o.o., SPED TRANS Polska Sp. z o.o., ŠPED-TRANS Hungária Kft., ŠPED-TRANS Levice, a.s., UNICOM TRANZIT S.A., WOOD & PAPER a.s.

 

 

 Produktový list k stiahnutiu tu.