LinkedIn


TOS (Terminal Operating System) predstavuje ucelené riešenie na riadenie procesov na prekladisku kombinovanej prepravy, kontajnerovom termináli alebo intermodálnom logistickom centre. Široká škála funkcií pokrýva celý pracovný proces od spracovania objednávok, cez organizáciu práce na prekladisku/termináli, evidenciu vodičov na parkovisku a určovanie ich vjazdu na terminál, až po možnosť organizovať dopravu na tzv. poslednú míľu, fakturáciu a reporting.

Prečo zvoliť TOS KONTI?

TOS KONTI vznikol ako odpoveď na špecifické potreby vnútroštátnych intermodálnych prekladísk a kontajnerových terminálov. Postupným rozvojom dnes predstavuje moderné univerzálne riešenie pre intermodálne logistické centrá, ktoré sa neobmedzujú iba na prekládku a prácu s kontajnermi, ale ponúkajú svojim zákazníkom aj prekládku a skladovanie sypkých materiálov, logistické skladovanie tovaru a organizovanie dopravy na poslednej míle.

Jeho ďalšie výhody:

  • Robustná základná platforma: Modulárne riešenie umožňuje nastaviť systém presne podľa požiadaviek konkrétneho zákazníka. TOS KONTI poskytuje spoľahlivú evidenciu a plánovanie spracovania objednávok, neustály prehľad o výkonoch na pracovisku, plánovanie jednotlivých druhov prepráv a poskytuje množstvo dynamických reportov a prehľadov.
  • Mobilné aplikácie: Zaisťujú komplexné on-line riadenie procesu nakládky a vykládky, naskladnenie a vyskladnenie, kontrolu a evidenciu na cestnej bráne, odbavenie vlakovej súpravy. Pracujú s ňou pracovníci na portálových žeriavoch, kontajnerových nakladačoch, na cestnej bráne a aj pri koľajisku. Zvláštnou aplikáciou pre smartfón môžu byť vybavení vodiči jazdiaci na poslednej míli.
  • Široká škála automatizačných a optimalizačných funkcií: Výrazne zvyšujú efektivitu poskytovaných služieb a zaisťujú optimálne využívanie ľudských zdrojov i mechanizačných prostriedkov. Medzi základné automaty patrí kalkulácia na základe sadzobníkov, fakturácia a odosielanie faktúr s prílohami na e-mail, odosielanie pravidelných reportov na e-mail (napr. CODECO, COPARN,…).
  • Systémová integrácia: TOS KONTI je pripravený na výmenu dát s rôznymi systémami internými (ERP, Colný, Dochádzkový,…) aj externými (Zákaznícke, Partnerské,…). Umožňuje taktiež dátové prepojenie na zariadenia a vybavenie pracoviska ako sú váhy, kamery, závory, semafory, informačné tabule, kiosky a ďalšie.

OLTIS Group úspešne implementoval TOS KONTI u zákazníkov nielen v Českej republike, ale aj na Slovensku, v Poľsku a v Maďarsku.

Odbornosť OLTIS Group a zákaznícky orientovaný prístup

OLTIS Group sa dlhodobo zameriava na vývoj špičkových IT riešení pre železničnú, cestnú a intermodálnu dopravu a pre logistické skladovanie. S tímom odborníkov zameraných na konkrétnu oblasť logistického reťazca dokáže efektívne reagovať na špecifické potreby zákazníkov a ponúknuť im ucelené riešenie na mieru.

Dôraz na zákaznícky orientovaný prístup je viditeľný vo všetkých fázach spolupráce – od analýzy potrieb a návrhu riešenia, cez implementáciu až po následnú podporu a servis. Spoločnosť OLTIS Group si zakladá na dlhodobých partnerstvách a poskytuje zákazníkom nielen technologickú podporu, ale aj odborné poradenstvo a školenia.

TOS KONTI – to správne riešenie na riadenie intermodálneho centra

TOS KONTI od OLTIS Group je ideálna voľba pre všetkých prevádzkovateľov intermodálnych prekladísk, kontajnerových terminálov a intermodálnych centier, ktorí chcú efektívne riadiť svoje pracovné procesy a zvýšiť ich efektivitu.

Kontaktujte nás a zistite, ako môže TOS KONTI pomôcť aj Vám uľahčiť riadenie a zvýšiť ziskovosť!

×
Přihlášení pro odebírání newsletteru

Přihlaste se k odebírání našeho newsletteru a několikrát do roka vám pošleme zajímavé novinky ze světa produktů, služeb a akcí, které společně tvoříme.